27 февруари 2008

ЗА МЕН И ЦЕЛИТЕ НА ТОЗИ БЛОГ

Здравейте!
Ако искате да научите повече за мен- разгледайте профила ми.
Това, което го няма там - моята предистория, можете да научите тук.

През 2001г. (бях на 20г) , вече мразех живота си и света, такъв какъвто го виждах, толкова много, че исках да приключа с всичко.. Разбира се, имате право да си кажете- какво пък толкова е видяла за 20г... Ами, беше достатъчно отвратително и непоправимо, че да ме докара до тези мисли..Предполагам ще се съгласите с мен, че светът по принцип не ти предлага безметежно съществуване, а по-скоро е пълен с несправедливост и разруха, сред които някак си трябва да оцелееш.
Тогава срещнах Бог. Не, не в местната черква, докато палех свещ... Това го бях правила вече за 20г, така- по стара българска традиция. Но традицията нямаше сила да ми даде втори шанс и надежда.. Това направи за мен срещата ми с един Жив, Реален Исус, Който знаеше всичко за мен, знаеше как се чувствам, знаеше колко е непоправимо миналото ми и колко е безизходно положението, в което се намирах и беше до мен не, за да ме осъди за извършеното зло, а да ми помогне да поема отговорност за делата си, за да може да ми прости и да ми даде нов шанс, нов живот- без вината и болката от миналия.
И така- Исус спаси живота ми и аз получих своя втори шанс, но и учител в Негово лице , който да ме научи как да живея така, че да не се повтори кошмара от първия. Освен това Той ми даде и семейство в лицето на Християнски център Прелом и лидери, едновременно демонстриращи Бащинството на Бог и предизвикващи ме с личния си пример да живея така, че животът ми да отразява вярата ми в Исус и Неговите ценности на практика.

С огромно удовлетворение мога да кажа, че истинският Исус се оказа много практична и адекватна личност, в сравнение с онова изпито, фанатично и принадлежащо основно на църковната и манастирска общност лице, на което по-рано бях палила свещи..
И ето ме днес след 7г. близо до Него- аз съм пълноценна личност със страхотни приятели, която не само се забавлява качествено, но и вярва че може да направи живота и на други по-добър.

Това са и
целите на този блог-
1. Да предоставя възможност на всеки, който "надникне" тук да може да види, че "има и друг живот":) , както се говореше в една реклама, а също и че има хора в БГ, които не са поредните критикари и всезнайковци, все обвиняващи някой друг за тежкия си живот и.. естествено очакващи "някой", "някак си" да им направи живота по-добър, така- на готово, а са хора с мечти и визия за това как ТЕ могат да променят БГ и освен това ПРАВЯТ нещо с тези мечти..
2. Да предизвикам ВСЕКИ, попаднал в този блог да избере от коя група хора ще бъде
-от поплювковците критикари, които се чудят какво и защо им се случва;
-от жертвите, които само наблюдават какво се случва;
-или от тези, които ПРАВЯТ нещата да се случват и предизвикват промените.
Аз лично съм избрала да не бъда умряла риба носена от течението, а по-скоро да плувам срещу него:)
и
3. Да дам възможност на тези, които решат да бъдат от третия тип, да се включат практично в проектите, в които участвам, или пък да се вдъхновят и да инициират свои такива.

Какво се надявам да постигна?
Да събудя максимален брой хора, да предизвикам доброто, което е в тях да се надигне и заедно да променим БГ, да я направим едно по-добро място за децата ни...Да се отърсим от инфантилното робско очакване друг да ни "освободи" и да поемем отговорността си- всеки за делата си и всеки за другия..
Вярвам, че е възможно! Дори и да бъда просто утопист в очите на някого... Поне ще съм утопист, който е ОПИТАЛ да направи нещо, вместо само да се жалва от "положението в БГ"..

Няма коментари: